سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص غرفه‌های جدید برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مازاد تولید در شیراز

۱۴ غرفه جدید، از فردا در مناطق مختلف شیراز برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید لیمو، پیاز و گوجه فرنگی اختصاص یافت.

پژمان شفیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه ۱۴ غرفه جدید، از فردا در مناطق مختلف شیراز برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید لیمو، پیاز و گوجه فرنگی اختصاص یافت، اظهار کرد: این غرفه‌ها با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی استان تا اواخر شهریور ماه به صورت مجانی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه برای جلوگیری از واسطه گری، سازمان جهاد کشاورزی فارس و تعاونی روستایی استان باید صلاحیت کشاورزان را تایید کنند تا غرفه‌ها به آن‌ها واگذار شود، افزود: در کنار بازارچه‌های شهرداری در نقاط مختلف شیراز فضایی موقت برای عرضه این محصولات فراهم شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: دفتر اقتصادی استانداری فارس، جهاد کشاورزی استان و سازمان تعاونی روستایی قیمت مصوب برای فروش این نوع محصولات را مشخص می‌کند.

شفیعی افزود: برای عرضه مناسب محصولات کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب، شهرداری آمادگی دارد برای کشاورزانی که تمایل دارند محصولات خود را به صورت عمده به فروش برسانند مکان‌هایی هم در میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز در اختیار آن‌ها قرار دهد.

منبع: صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.