سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی محور‌های خروجی و ورودی خوزستان

مدیر کل جدید راه و شهرسازی خوزستان گفت: محور‌های خروجی و ورودی استان باید بهسازی شوند، مصوبات بهسازی این جاده‌ها گرفته شده، اما این مصوبات برای اجرا نیاز به نظم دهی دارند.

مدیر کل جدید راه و شهرسازی خوزستان گفت: ظرفیت خوزستان بیشتر از شرایط فعلی است، باید حق و حقوق این استان با جدیت پیگیری شود.

مسعود بیات‌منش می گوید: خوزستان منابع بسیار خوبی دارد و به لحاظ سرزمینی شاخص‌های بسیار بالایی دارد، به عنوان‌مثال ۶۰ درصد مساحت خوزستان در حوزه کشاورزی قابل استفاده است.

او گفت: محور‌های خروجی و ورودی استان باید بهسازی شوند، مصوبات بهسازی این جاده‌ها گرفته شده، اما این مصوبات برای اجرا نیاز به نظم دهی دارند.

بیات‌منش گفت: در حوزه راه‌های روستایی نیاز است که پروژه‌های متوقف فعال شوند، بهسازی جاده‌های روستایی در شهرستان‌های شمالی و شرقی استان باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گفته او مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان از اولویت‌های این اداره کل خواهد بود، این تخلف باعث توسعه حاشیه نشینی در استان می‌شود، تذکرات لازم در این خصوص به ۸۰ شهرداری در استان برای نظارت هر چه بیشتر بر ساخت و ساز‌ها باید داده شود و در صورت نیاز از دستگاه قضایی برای مقابله با این تخلف کمک خواهیم گرفت.

مدیر کل جدید راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۸۰ هزار خانه در قالب نهضت ملی مسکن در استان باید ساخته شود، پیشنهاد می‌دهیم که ساخت ۵۰ درصد این واحد‌ها به صورت حمایتی انجام شود.

بیات‌منش داشتن اختیارات لازم ملی در استان برای اجرای هر چه بهتر پروژه نهضت ملی مسکن را الزامی دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
سهیل
۲۳:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
منطقه مهدیس اهواز توبدترین شرایطه نمیشه اسمشو وگذاشت شهر حتی روستاها آسفالت شدن اما اینجا هیچ خبری نیست واقعا دیگه اعصاب برامون نمونده تابستون خاک زمستون گل به کی شکایت کنیم
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
جاده مرگ اهواز هفتکل باغملک ایذه
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
اگر خیلی بفکر جاده های اهواز هستید منطقه ی مهدیس رو آسفالت کنید که مردم مهدیس آرزوی یک خیابون صاف و یک پارک محله ای بدلشون هست.مناطق شهرداری و منطقه ی کمیته ی امداد.انگارکویرخشک
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام روستای بحیر از توابع بخش باوی الان بیش‌از ۲۰ سال است آسفالت نشده است ومردم روستا در مزیعه قرار داده
علی
۱۶:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
جاده اهواز خرمشهر صد کیلو متر تا مرز شلمچه یه طرفه و بسیار خطرناک
یاحسین
۱۵:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
هیچ فایده نداره میدن دست پیمانکاربیکیفترین کارانجام میده بایه آب باران همش خراب میشه
ایرانی
۱۵:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
والله بخدا به پیر به پیغمبر اهواز که مرکز آستانه یه خیابون سالم نداره جاده های بین شهری که بعدتر
حسین پیروند
۱۳:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
فقط در حد حرف و شعار
اردشیر
۱۳:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
اگر عرضه دارن که خیابان بشارت بازارچه کیان رو درست کنن
امیر
۱۱:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
شرکتهای فولادی و پتروشیمی‌ها و شرکتهای نفتی و دیگر صنایع ملی در راهسازی و ساخت ورودیها و خروجی‌های استان باید نقش و مسولیت اجتماعی خود را ایفا کنند و برای آیکن سازی و چند بانده ساختن ورودیهای استان تلاش کنند
علی ابادانی
۲۲:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
باسلام وعرض ادب ورودی و خروجی هر شهرو واستانی نشانه گره هویت هر شهرو استانی هست در استان خوزستان در هر شهرش یک شرکت بزرگ و پر درامد وجود داره اما هیچ مسولیت اجتماعی انجام نمیدن ۲۰سال قبل باید کل جاده های خوزستان اتوبان میشد خوزستان مهمترین و استراتژیک استان کشور هست نیازمند یک همت و تعصب مسولان گذشته بود ک متاسفانه این امر محقق نشده مسکن مهر شهرهای خوزستان واقعا گریه اور هست مردم خوزستان تو چ مکان بی امکانات و ناقصی روزگار میگذرونن