سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدامن: توقع داشتم که جزو نفرات برتر مسابقات جهانی شمشیربازی باشم

ملی پوش شمشیربازی گفت: از خودم توقع داشتم که جزو ۸ نفر برتر مسابقات جهانی باشم اما متاسفانه برابر ورزشکار لهستانی باختم.

علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی درباره عملکردش در مسابقات جهانی اظهار کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک بود و سطح بالایی هم داشت و تمام کشورها با بهترین نفرات خود در این مسابقات حاضر شده بودند. از خودم توقع داشتم که بتوانم در بخش انفرادی جزو ۸ نفر برتر باشم و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته بودم. به هر حال ورزش بالا و پایین دارد و یک روزی ورزشکار خوب است و یک روز هم روزش نیست. 


او ادامه داد: در مسابقه با ورزشکار لهستانی این اتفاق برای من افتاد و بازی را باختم. البته در این مدت مسابقات و اردوهای بسیاری را پشت سر گذاشتیم و  همین مزید بر علت شد که کمی دچار خستگی شویم و از لحاظ ذهنی هم روی ما تاثیرگذار بود. به هر حال در مسابقات قهرمانی جهان نتوانستم از تمام ظرفیت خود استفاده کنم و می پذیرم  ایراد از من بود. 

ملی پوش شمشیربازی گفت: اکنون هم چند روزی با نظر کادر فنی اردویمان تعطیل شده و بعد از آن دوباره برای بازی های آسیایی وارد اردو می شویم تا آماده این مسابقات شویم. 

علی پاکدامن گفت: چه کسی از حمایت بدش می آید. از رشته ورزشی ما حمایت کنند تا نشان می دهیم می توانیم خوش رنگ ترین مدال ها را برای کاروان ایران در بازی های آسیایی به ارمغان بیاوریم و نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم. 

او درباره  خوابگاه نصرت اظهار کرد: ما اکنون در هتل هستیم اما به نظرم خوابگاه نصرت نیازمند بازسازی اساسی هست و هر کسی ببیند متوجه می شود. حالا ان شا الله همه مشکلات حل شود تا بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.