سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت یک مأمور پلیس در جیرفت/متهمان دخیل در این درگیری دستگیر شدند

به دنبال یک عملیات پلیسی در جیرفت، «سرگرد آزاد آور» که حین ماموریت دچار سانحه رانندگی شده بود، بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در جریان تعقیب‌ و گریز روز گذشته پلیس با تعدادی از قاچاقچیان سوخت، قاچاقچیان حین فرار، روی سطح خیابان گازوئیل ریختند که به دنبال انجام این کار، خودروی پلیس از مسیر خود خارج و واژگون شد و در پی آن سرگرد میلاد آزاد آور مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

این مدافع امنیت ساعتی پیش بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مدافع امنیت سرگرد "میلادآزاد آور"متولد ۲۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ از شهرستان جیرفت و داری دو فرزند پسر هشت  و ده ساله است.

متهمان دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضایی و در اجرای طرح امنیت محله محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شدند.

او افزود: در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، دو تن از همرزمان از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند، تصریح کرد: متاسفانه ساعاتی پیش یکی از همرزمانمان، شهید "میلاد آزاد داور" در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید مدافع امنیت عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم شهید پرور خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناجا شغل تفریحی
۱۵:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
روحش شاد و قرین رحمت الهی