سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان عزاداری ملت امام حسین علیه السلام، رهروان قرآن + تصاویر

کاروان عزاداری «ملت امام حسین (ع)، رهروان قرآن» به مناسبت تدفین شهدای کربلا و حمایت از قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم، علماء و طلاب در قالب دسته‌های عزاداری و سینه زنی به راه افتاد.

در پی هتک حرمت قرآن کریم در کشور‌های سوئد و دانمارک به بهانه آزادی بیان، مسلمانان جهان به خصوص کشورمان ایران به این موضوع واکنش داشتند و انزجار خود را با برپایی تجمعات، محافل قرآنی همچنین برگزاری کرسی تلاوت قرآن مقابل سفارت این دو کشور در شهر تهران نشان دادند.

در استان فارس نیز جامعه قرآنی، طلاب و آحاد مردم با برپایی تجمعات و راهپمایی‌های متعدد به هتک حرمت قرآن کریم نشان دادند از این رو هیئات مذهبی شیراز در مراسم عزاداری امام حسین (ع) با سر دادن شعار «مع القرآن» به حمایت از قرآن کریم پرداختند.

در نماز جمعه ظهر عاشورای امسال در سومین حرم اهل بیت (ع) ایران اسلامی شهروندان شیرازی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در حمایت از قرآن کریم و اعلام انزجار خود از حرکت شنیع هتک حرمت به کتاب آسمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) شعار سر دادند.

کاروان عزاداری «ملت امام حسین (ع)، رهروان قرآن» نیز به مناسبت سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تدفین شهدای کربلا و حمایت از قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم، علماء و طلاب در قالب دسته‌های عزاداری و سینه زنی به راه افتاد.
 
 عزاداران حسینی در حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم(ع)، ضمن مرثیه سرایی و استماع سخنان امام جمعه شیراز، نماز مغرب و عشاء را به امامت تولیت حرم مطهر، اقامه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.