سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه مناسبات ایران و پاکستان مورد تاکید است

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در دیدار با سرکنسول کشور پاکستان در مشهد ضمن تاکید بر توسعه مناسبات و افزایش تعاملات علمی و فناوری گفت: این همکاری‌ها باعث پیشرفت دیپلماسی فناوری می‌شود.

مسعود میرزائی شهرابی روز سه‌شنبه در دیدار با «محمد شهریار» سرکنسول پاکستان در مشهد افزود: با شرکت‌هایی که بتوانند نیاز‌های کشور پاکستان را تامین کنند، گفتگو خواهیم داشت و امیدواریم شرکت‌های دانش بنیان بتوانند در مسیر پیشرفت کشورمان یاری رسان باشد.
وی با اشاره به حضور ۶ کنسول و بازدید از روند پیشرفت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید مقدمه شروع تعاملات با کشور‌ها است.
رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی بیان کرد: برای آگاهی مردم از توسعه علم و فناوری باید راه‌های رسوخ آن در بدنه جامعه پیگیری شود.
او بیان کرد: وقتی مردم علم وفناوری را لمس کنند بهتر است با آن ارتباط برقرار کنند و این موضوع باعث آسایش بیشتر در زندگی نیز خواهد شد.
سرکنسول کشور پاکستان در مشهد نیز گفت: حفظ منافع ملی، روابط دیپلماتیک، مراقبت از هموطنان، ترویج تجارت و سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های کنسولگری پاکستان در ایران است.
محمد شهریار افزود: بر همین راستا برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار قرار داده ایم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.