سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور مقابله با حریق و آلودگی دریایی در پایانه نفتی خارگ

رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ از توابع استان بوشهر گفت: مانور آمادگی مقابله با حریق و آلودگی دریایی با هدف ارتقای ایمنی دریا و حفاظت محیط زیست دریایی در اسکله صادراتی این پایانه نفتی برگزار شد.

سید ابراهیم حسینی رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ از توابع استان بوشهر گفت: ارزیابی و ارتقا سطح آمادگی و توانمندی نیرو‌های عملیاتی، فنی و پشتیبانی پایانه نفتی خارگ را درمواجهه با حریق یا آلودگی در زمان بروز حوادث از جمله اهداف برگزاری مانور آمادگی مقابله با حریق و آلودگی دریایی است.

وی افزود: این مانور در راستای تمدید مجوز‌های بهره برداری از اسکله‌های صادراتی بوده که با نظارت کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام شد.

حسینی یادآورشد: در زمان انجام مانور کلیه نفرات در کمترین زمان ممکن (۸دقیقه) بدون اطلاع قبلی همه برروی اسکله شرقی (T) جهت شرکت در مانور حضور داشتند و این حضور نشانه آمادگی نیرو‌ها در شرایط اضطراری داشت.

رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ گفت: این مانور توسط نیرو‌های مستقر در اسکله، عملیات دریایی، صادرات، ایمنی و حراست و۲ فروند یدکش آتشخوار و تجهیزات مقابله با آتش در اسکله شرقی انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.