سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد دهه آخر صفر در مشهد آغاز به کار کرد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ستاد دهه پایانی ماه صفر، از ابتدای ماه محرم و با صدور احکام مربوطه از سوی شهردار، فعالیت خود را آغاز کرده است.

حسین باغگلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  گفت: این ستاد، از ابتدای محرم و با صدور احکام مربوطه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

او افزود: رویکرد غالب شهرداری مشهد مقدس در این ایام، رویکرد فرهنگی بوده و به دنبال مردمی‌سازی میزبانی از زائران رضوی هستیم؛ برهمین اساس، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، به عنوان «قائم مقام ستاد دهه آخر صفر» و معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز به عنوان «دبیر ستاد دهه آخر صفر» منصوب شده‌اند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  با بیان اینکه ۷ کمیته تخصصی ذیل این ستاد تعریف شده، ادامه داد: این کمیته‌ها شامل تکریم و استقبال از زائران، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، خدمات‌شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، کمیته روابط‌عمومی و رسانه، کمیته نظارت و بازرسی و کمیته حفاظت و حراست است.

باغگلی بیان کرد: هرکدام از این کمیته‌ها، شامل چند کارگروه نیز می‌شوند که به عنوان مثال، اسکان اضطراری و موقت، فرهنگ میزبانی، فرهنگی-هنری، ایستگاه‌های استقبال از زائر و مشارکت‌های اجتماعی و مردمی، عناوین کارگروه‌های ذیل کمیته تکریم و استقبال از زائران هستند.

او تصریح کرد: معاونان شهردار، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق، معاون تربیت بدنی و سلامت و همچنین معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز عضو این ستاد هستند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد  با بیان اینکه جلسات کمیته‌های تخصصی درحال برگزاری است، تاکید کرد: دبیرخانه ستاد دهه آخر صفر نیز در معاونت زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مستقر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.