سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید لامپ‌های ال‌ای دی فوق کم مصرف پرنور در شهرکرد

متخصصان کارخانه دانش بنیان در قطب صنعتی شهرکرد با بهره گیری فناوری نوین لامپ‌های ال‌ای دی بسیار کم مصرف و پرتوان تولید کرده اند.

مدیر عامل این کارخانه گفت: این لامپ‌ها با مصرف یکسان انرژی برق تا سه برابر نسبت به لامپ‌های معمولی می‌تواند روشنایی تولید کند.

زارع افزود: لامپ‌های ال‌ای دی فوق کم مصرف برای نخستین بار در کشور و حتی دنیا با بکار گیری تجهیزات فوق پیشرفته الکترونیکی در شهرکرد تولید و تمام طراحی، نصب برد‌ها و ساخت لامپ در داخل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون از این محصول آزمایشی در شبکه روشنایی معابر شهری شهرکرد، بروجن، فارسان و بن استفاده شده و باعث صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف انرژی برق شده است.


بیشتر بخوانید


زارع گفت: این لامپ‌های تولیدی ١٠٠ وات است، اما در مقایسه با لامپ‌های ٣٠٠ واتی روشنایی یکسانی تولید می‌کند و صرفه جویی سه برابری در مصرف برق کشور را در پی دارد.

وی ادامه داد: کارخانه با ١٥٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال فعالیت است و ٢٠٠ نفر هم مشغول به کار هستند.

زارع افزود: افق این کارخانه رشد تولید تا ٤ هزار لامپ ال‌ای دی فوق کم مصرف و پرتوان در ماه است که به زودی این هدف محقق می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
خاطره محمدی
۱۸:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام وخداقوت خدمت شما
بی زحمت رایزنی کنید برای مدارس با قیمت مناسب لامپ خریداری شود.


ممنون می شوم
تشکر
Bakhtiyarivand
۱۴:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آفرین درود بر تولید کنندگان خوب و بروز
به امید توسعه و رشد و شکوفایی بیشتر این صنعت مهم و دیگر صنایع استان و افزایش شهرها و شهرک‌های صنعتی استان بام ایرانمان چهارمحال و بختیاری