سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گروه نمایشی البرز در جشنواره مباهله یزد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان البرز از حضور یک گروه نمایشی استان البرز در جشنواره مباهله یزد خبر داد و گفت: هنر‌های نمایشی در نهادینه کردن فرهنگ عاشورا نقش موثری دارد.

 ابراهیم نوروزی‌فر با بیان اینکه هنر رسانه‌ای بسیار تاثیر گذار در بیان معارف و ارزش‌های دینی است، اظهار داشت: گروه‌های نمایشی استان البرز علاوه بر استان در برخی از دیگر استان‌ها نیز حضور موثری داشته‌اند.
وی افزود: در مردادماه علاوه بر حضور یک گروه نمایشی استان البرز در جشنواره مباهله یزد، یک گروه نمایشی این استان در ایام محرم به مدت ده شب در شهرستان پاکدشت اجرا داشته و یک گروه نمایشی این استان نیز در ایستگاه مترو حضرت ولی عصر (عج) تهران درباره‌ موضوع عفاف و حجاب اجرا داشته است.
نوروزی فر با بیان اینکه  گروه‌های نمایشی استان البرز در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقش فعالی داشته اند، تصریح کرد: شش گروه نمایشی در سطح استان البرز درباره‌ فرهنگ عفاف و حجاب به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
وی گفت: استان البرز از ظرفیت هنری خوبی برخوردار است که سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان البرز، از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به نحو شایسته‌ای بهره گرفته است.
برچسب ها: نمایش ، فرهنگ و ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.