سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد آسفالت معابر در زرند شکسته شد

به دنبال اجرای طرح بزرگ نهضت آسفالت در شهر زرند با مدیریت جهادی رکورد تولید و پخش آسفالت به میزان هزار تن در کمتر از ۱۱ ساعت رسید.

علی ضیاالدینی شهردار زرند گفت: با همکاری اعضای شورای شهر و تمامی واحد‌های مرتبط این شهرداری، رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر شکست.

او از مهمترین بخش اجرای این پروژه در شهرستان زرند را آسفالت میدان سجادیه و بلوار شهید تهامی دانست و افزود: در یک اقدام بی‌سابقه هزار تن آسفالت در قالب ۱۰ هزار متر مربع آسفالت طی کمتر از ۱۱ ساعت در این معابر توزیع و با تلاش پرسنل سختکوش شهرداری به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون زیربار ترافیک رفته است.

ضیاالدینی تصریح کرد: شهرداری زرند به دنبال نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه و همچنین تامین آرامش و آسایش شهروندان زرندی رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست.

منتخب شورای شهر، با اشاره به اینکه این میزان آسفالت کوچه‌ها و معابر در سطح شهر زرند تاکنون سابقه نداشته و هدف شهرداری جلب رضایت کامل شهروندان است، افزود: در زمینه نهضت آسفالت، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

 حمیدرضا ولی خانی معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند نیز گفت: با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تأکید شهردار جهادی موفق شدیم.

او افزود: دریک هفته گذشته خوشبختانه موفق شدیم بالغ بر ۳۸ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر را آسفالت کنیم.

ولی خانی رکورد تولید و پخش آسفالت در سطح شهر را حاصل تلاش بی وقفه کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی و مدیریت جهادی شهردار پر تلاش عنوان و تصریح کرد: از ساعات اولیه روز تا پاسی از شب و تا زمانی که آسفالت تهیه شده از کارخانه آسفالت شهرداری به اتمام برسد، کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی بی وقفه و به صورت جهادی به کار مشغول هستند که فعالیت آن‌ها ستودنی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.