سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن مسیر‌های منتهی به تاغزار‌های حسین آباد خانِ کرمان

برخی از مسیر‌های منتهی به جنگل‌های تاغ اطراف شهرستان کرمان مسدود شد تا از هرگونه قطع درختان و تعرض به جنگل‌ها و ریشه کنی گیاهان مرتعی جلوگیری شود.

حسین رحیم پور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمان گفت: برای جلوگیری از قطع درختان و همچنین تصرف اراضی ملی، فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی استان کرمان و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان کرمان نسبت به مسدود کردن مسیر‌های منتهی به تاغزار‌های حسین آباد خان کرمان اقدام کرده اند.

او بیان کرد: برخی مسیر‌های منتهی به جنگل‌های تاغ اطراف شهرستان کرمان مسدود شد تا از هرگونه قطع درختان و تعرض به جنگل‌ها و ریشه کنی گیاهان مرتعی جلوگیری شود.

رحیم پور تصریح کرد: عرصه‌های طبیعی جزو سرمایه‌های ملی و متعلق به همه مردم و نسل‌های آینده است که ضرورت دارد آحاد مردم و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها با منابع طبیعی همکاری لازم را برای حفظ و نگهداری از این ثروت‌های الهی داشته باشند.

او تصریح کرد: جلوگیری از ریشه کنی گیاهان مرتعی و کوهی یکی دیگر از دلایل این اقدام است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان عنوان کرد: تیم‌های گشت یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمان به طور شبانه روز در حال گشت زنی در همه مناطق و طبیعت هستند.

رحیم پور افزود: با افراد متخلف که به عرصه‌های جنگلی تجاوز کنند و موجب تخریب سرمایه‌های ملی شوند، برابر قانون برخورد جدی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
دولت باید جنگل های جدید احداث کند چون جنگل های موجود درحال نابودی هستند عمر دیرزیستی درختان به پایان رسیده دولت باید از همه توان خود استفاده کند.
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
دولت باید جنگل های جدید احداث کند چون جنگل های موجود درحال نابودی هستند عمر دیرزیستی درختان به پایان رسیده دولت باید از همه توان خود استفاده بکنه متاسفانه جنگل تبدیل به منبع درآمد برای منابع طبیعی شده با واگذاری‌های غیراصولی به اسم احیا جنگل
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
احسنت دیرجنبیدیدولی خداراشکر هنوزهم دیرنشده
موفق باشید.
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
در منطقه اطراف رفسنجان به نوق خیلی از زغال سوز ها شبانه درختهای طاق تو بیابان میبرند که دولت باید با انها برخورد کنند