سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط بیش از ۹ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تایید شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: از مجموع ۱۲ هزار و ۲۹۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن این شهرستان شرایط ۹ هزار و ۵۳ نفر تاکنون تایید نهایی شد.

ناصر چیتگر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن گناباد پنج هزار و ۳۰۰ نفر دارای شرایط دریافت زمین هستند.

او افزود: اداره راه و شهرسازی گناباد تاکنون برای ساخت هزار و ۳۲۲ واحد زمین تحویل بنیاد مسکن داده است و علاوه بر این تعداد ۵۸۸ واحد مسکونی هم از طرح مسکن مهر به متقاضیان نهضت ملی مسکن این شهرستان واگذار می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد ادامه  داد: از مجموع زمینی که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری این شهرستان تحویل بنیاد مسکن شده پروانه ساخت برای هزار و ۲۵۶ واحد صادر و ۲۵۰ واحد پی ریزی (فوندانسیون) شده است و ۱۳۸ واحد در مرحله سفت کاری است و در ۳۴ واحد عملیات نازک کاری انجام شده است.

چیتگر بیان کرد: ۱۹۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق شهری گناباد تاکنون به بانک‌های عامل معرفی و تسهیلات لازم برای پرداخت به آنان جذب شده است و بقیه متقاضیان هم در انتظار تامین اعتبار و معرفی به بانک هستند.

او تصریح کرد:در مناطق روستایی گناباد تسهیلات برای ساخت ۵۴۵ واحد نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است و متقاضیان به صورت کامل به بانک‌های عامل معرفی شده اند و تاکنون ۵۲۶ فقره با متقاضیان عقد قرارداد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.