سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت قبور جدید در قطعه هنرمندان و ایثارگران حیات در خلدبرین

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: با اقدامات لازم و تدابیر مدیریتی صورت پذیرفته و با جانمائی و احداث قبور جدید در قطعه هنرمندان و ایثارگران حیات، ظرفیت جدیدی به آن اضافه می‌شود.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای هنرمندان پر تلاش یزدی گفت: بودجه‌ای برای اضافه کردن فضای جدید در قطعه هنرمندان و همچنین ایثارگران حیات در نظر گرفته شده که بزودی انجام می‌شود و همچنین مقرر شده شهرداری قطعات را بصورت رایگان به ایثارگران حیات واگذار کند. 

او در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازمان آرامستان‌ها افزود: همچنین در سال گذشته سه معبر حضرت امیرالمومنین (ع) از گلزار شهدای گمنام به سمت مقبره‌های خانوادگی با ۱۲ هزار متر مربع مساحت، زیر سازی و سنگ جدول آن انجام شده است. 

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: رنگ آمیزی سنگ جدول‌ها و نصب تابلو‌های هدایت مسیر از دیگر اقدامات سازمان آرامستان‌ها در سال گذشته بود و فضای سبز خلدبرین نیز برای بهبود به سازمان سیما و منظر واگذار شده است. 

زارع اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، هشتاد آرامگاه خانوادگی ساخته شد و آرامگاه عمومی در قسمت سلمان فارسی نیز با ۷۰۰ قبر دو طبقه تکمیل شده است و امسال برای تمام آرامگاه‌هایی که قرارداد بسته می‌شود منبع آب نیز طراحی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.