سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین دوره نمایشگاه اسباب‌بازی ایرانی در برج میلاد

ششمین دوره نمایشگاه اسباب‌بازی ایرانی از ۲۱ تا ۲۶ مهر در برج میلاد برگزار می‌شود.

ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف ارتقا قدرت فروش و بالا بردن سهم بازار و ارتباط مستقیم با طیف گسترده مصرف کنندگان، از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود. در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه‌های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

کامبیز آقایی، مدیر این نمایشگاه، در مورد اینکه چگونه از طریق اسباب بازی می‌توانیم رفتار‌های اجتماعی صحیح را به کودکان آموزش دهیم گفت: گروهی از اسباب بازی‌ها به منظور آموزش رفتار‌های اجتماعی مانند سبک زندگی، آپارتمان‌نشینی و فرهنگ ترافیک و موضوعات فرهنگ‌ساز طراحی شده‌اند و خوشبختانه در کشور ما و مجموعه تولید ملی هم مثال‌های زیادی از آنان داریم.

آقایی، در ارتباط با وضعیت اسباب‌بازی از نظر کیفی در کشور اظهار داشت: کیفیت تولید در بعضی بخش‌های تولید اسباب‌بازی مثل محصولات مقوایی و کاغذی و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی تقریبا به مرز قابل قبول رسیده است و امروزه بعضی محصولات حتی در سطح استاندارد‌های جهانی در حال تولید و صادرات است.

کارشناس حوزه بازاریابی و توسعه فروش، در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های اینچنینی افزود: حضور کسب و کار‌ها در نمایشگاه‌ها از جنبه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی اهمیت داشته و نقش بسزایی در موفقیت آن‌ها ایفا می‌کند. درست است که نمایشگاه در مدت زمان محدودی برگزار می‌شود، اما برای کسب و کار‌ها در جذب بازار هدف تاثیرگذار است. در همین مدت کوتاه برگزاری نمایشگاه، هزاران نفر علاقه‌مند به اسباب‌بازی از نقاط مختلف در نمایشگاه حضور پیدا کرده تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند. از این رو حضور تولیدکندگان در نمایشگاه می‌تواند فرصتی مناسب برای تبلیغ و فروش محصولات و ارائه خدمات باشد. جذب مخاطبان جدید، افزایش مشتری و فروش، تبلیغات به صرفه، بازاریابی برای فصول و فروش مستقیم از دستاورد‌های دیگر حضور در نمایشگاه‌ها است.

آقایی در خصوص تاثیر برگزاری این نمایشگاه چه نتایج موثری برای خانواده‌ها و کودکان آن‌ها دارد گفت: نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، فرصتی است تا تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب‌بازی دستاورد‌های این حوزه را به مخاطبان خود ارائه کنند و خانواده‌ها هم از این فرصت استفاده خواهند کرد تا اسباب بازی‌های مناسب را در یک محل مشاهده و با قیمت مناسب خریداری کنند. همچنین این نمایشگاه در کنارسایر برنامه‌های جانبی این فرصت را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا با آگاهی و شناخت کافی در کنار فرزندان خود نسبت به انتخاب اسباب بازی اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: ششمین دوره این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که امسال این نخستین نمایشگاه فروش اسباب‌بازی در سطح تهران است، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، جلوه‌های رقابت وتوسعه به این صنعت را بارزتر می‌کند و به عنوان ویترین تمام عیار و آیینه خوش‌نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب بازی کشور تلاش خواهد کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبین معرفی نماید. قطعا این چنین نمایشگاه‌هایی با ایجاد سازوکار مناسب زمینه‌های ایجاد و توسعه صنعت اسباب بازی را فراهم می‌کند تا توانمندی‌های داخلی منجر به تولید فاخر ملی شده و نتایج حاصل از آن و محصولات مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد. برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با حضور هنرمندان و مربیان و همچنین اجرای مسابقات خانوادگی و بازی‌های گروهی و ایستگاه نقاشی از برنامه‌های جانبی این رویداد خواهد بود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲، در بلند‌ترین سازه ایران و ششمین برج بلند مخابراتی جهان، با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی کشور، برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.