سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ مرداد آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و کسانی که ثبت‌نام اولیه را انجام ندهند، امکان حضور در انتخابات را نخواهند داشت.

مهدی شکیبامهر، دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : انتخابات پیش‌رو با قانون جدید که به استان‌ها ابلاغ شده است اجرا می‌شود و طبق این قانون داوطلبان باید از ۱۶ مردادماه تا ۲۲ همین ماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند. 

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام به صورت الکترونیکی است، اضافه کرد: کسانی که در این مرحله ثبت‌نام نکنند نمی‌توانند در مرحله ثبت‌نام قطعی شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، https://keshvar.moi.ir/ و لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراس اسلامی» اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت ثبت‌نام درخواست متقاضیان، استعلامات از سوی ستاد انتخابات کشور انجام و در صورت عدم تأیید، متقاضی تا ۲۴ ساعت فرصت اعتراض دارد.

شکیبامهر با بیان اینکه طبق اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور، هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی محاسبه می‌شود، افزود: تمامی جانبازان، فرزندان شهدا و رزمندگان که حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه را دارند از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
دکترمحمود احمدی نژاد