سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 اختصاص حدود ۶ میلیارد تومان به درمان مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: طی ۳ ماهه امسال، حدود ۶ میلیارد تومان در حوزه درمان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

ناصر عسکری نژاد با تشریح خدمات ارائه‌شده در حوزه درمان به مددجویان تحت حمایت در  ۳ ماهه نخست امسال گفت: هیچ مددجویی نداریم که از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند نباشد و همه مددجویان، تحت پوشش خدمات درمانی و بهداشتی قرار دارند.

او با بیان اینکه طی ۳ ماهه نخست امسال، حدود ۶ میلیارد تومان برای حوزه درمان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است، افزود: این مبلغ در زمینه درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج و هزینه‌های ویژه، شامل: هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه‌های بیمارستانی، لوازم پزشکی و ... پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هم‌چنین از پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان بابت حق بیمه ۲ هزار و ۷۶۰ نفر از مددجویان روستایی و عشایری و حق بیمه اجتماعی ۲ هزار و ۵۴۸ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد طی ۳ ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: امسال ۴۷ نفر از مددجویان تحت حمایت که حق بیمه آن‌ها از سوی این نهاد پرداخت‌شده به درجه بازنشستگی نائل آمدند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۳۸ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: بخش زیادی از هزینه‌های درمانی این مددجویان از محل درآمد زکات و صدقات پرداخت می‌شود.

عسکری نژاد با بیان اینکه برای این بیماران تمهیداتی اتخاذشده تا در زمان دریافت خدمات تشخیصی و درمانی از کاهش پرداخت بهره‌مند شوند، افزود: به‌منظور برخورداری از مزایای ترتیب داده‌شده در اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، بیماران تحت حمایت این نهاد می‌توانند با ارائه مستندات پزشکی، سهمی از هزینه‌های درمان خود را دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.