سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی به کیش

مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد از ورود یک هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی در دو ماه گذشته به جزیره کیش خبر داد.

محمدفرزاد میرزایی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت ۱۲ میلیون نفر شب اقامت و تردد بالای ۵۰ میلیون نفر در سال در مناطق آزاد، دو ژئوپارک و بیش از ۴۰۰ جاذبه گردشگری و ۷۰ مقصد گردشگری در مناطق آزاد، نیازمند تشکیلات جهادی و متخصص هستیم.

مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد گفت: در دو ماه گذشته هزار و ۷۰۰ گردشگر خارجی به جزیره کیش سفر کرده اند و این آمار در سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ نفر بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: در حوزه پرواز‌های بین‌المللی به دنبال برقراری پرواز بین جزیره کیش به دبی و کویت، قشم به کویت، چابهار و افغانستان هستیم و مذاکراتی نیز در این زمینه آغاز شده است.

وی گفت: در چهار ماه اخیر بیش از ۷۰۰ بسته سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تعریف شده است و از بین آن‌ها بیش از ۱۴۰ بسته در حوزه گردشگری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
رزیتا
۰۲:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
بابا من تو جزیرم . سگم پر نمیزنه اینجا . گردشگر کجا بود کسی تو جزیره نیست .شده مث منطقه نظامی پر پلیس . با این شرایط کسی دیگه نمیاد کیش . اونم از وضعیت بلیط پرواز
رزیتا
۰۲:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
محمدفرزاد میرزایی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت ۱۲ میلیون نفر شب اقامت و تردد بالای ۵۰ میلیون نفر در سال در مناطق آزاد، دو ژئوپارک و بیش از ۴۰۰ جاذبه گردشگری و ۷۰ مقصد گردشگری در مناطق آزاد، نیازمند تشکیلات جهادی و متخصص هستیم.
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
تا دیروز که گذاشته بودید کسی کیش نمیاد