سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری سمنان با بستن تمام تقاطع‌های فعلی شهر موافق نیست

فرماندار سمنان با اشاره به ضرورت اتخاذ تصمیم برای مدیریت تقاطع‌ها به منظور مدیریت ترافیک، ارتقای امنیت تردد و کاهش تصادف‌ها، گفت: بستن تمام تقاطع‌های شهر که به تازگی مسدود شده‌اند، گره‌گشای این اهداف نیست.

بهرامی در پاسخ به سوالی درباره چرایی مسدودکردن تعدادی از تقاطع‌ها و میدان‌های سطح شهر سمنان که مورد اعتراض برخی شهروندان نیز قرار گرفته است، تاکید کرد: تقاطع‌های غیراصولی عامل ایجاد نقطه حادثه‌خیز و ترافیک در دنیا شناخته می‌شود و کاهش تقاطع‌ها به منظور ارتقای امنیت تردد خودروها یک اصل است، اما فرمانداری سمنان موافق بستن برخی تقاطع‌ها در شرایط کنونی نیست.

فرماندار سمنان اضافه کرد: میدان عدالت در واقع ساختار هندسی و مهندسی میدان ندارد و بلوار محسوب می شود که دارای ۲ تقاطع است و بستن این تقاطع با تصمیم شورای ترافیک و مشاور انجام شد.

وی اظهار کرد: طبق ابلاغ قانون کشوری، مراکز استان‌ها نباید شورای ترافیک داشته باشند و طبق این قانون فرماندارها رییس شورای ترافیک نیستند و تصمیم‌گیری‌ها به صورت استانی انجام می‌شود.

فرماندار سمنان افزود: شورای ترافیک شهرستان اکنون جایگاه قانونی گذشته را ندارد و طبق ابلاغ استانی، تصمیم گیری از سوی شورای ترافیک شهرستانی نیز میسر نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.