سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل جنایت در پارک آنامیس میناب

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب از دستگیری عامل جنایت در پارک ساحلی آنامیس خبر داد.

ابراهیم طاهری سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: عامل جنایت در پارک آنامیس میناب که پس از وقوع قتل متواری شده بود، با دستور مقام قضایی پس از ۶ ماه شناسایی و دستگیر شد.

او گفت: پنجم بهمن ماه پارسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت. 

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: با حضور بازپرس دادسرای میناب و کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان و بررسی چگونگی وقوع این جنایت، مشخص شد در پی درگیری به وجود آمده با سلاح سرد بین دو نفر در پارک ساحلی آنامیس، یکی از طرف های درگیری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی‌رغم تلاش کادر درمان فوت کرده است. 

ابراهیم طاهری با اشاره به انجام تحقیقات قضایی و اقدامات فنی و پلیسی پس از بررسی صحنه جرم، شناسایی عامل جنایت و مشخص شدن اختفای قاتل در استان خراسان رضوی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و اعزام تیم کارآگاهان پلیس آگاهی از میناب به مشهد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری دستگیر و به میناب منتقل شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: با توجه به مستندات پرونده، گزارش کارشناسی و اقرار صریح متهم مبنی بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت صادر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.