سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ۱۴۵ شهید جاویدالاثر دارد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : پیکر ۱۴۵ شهید جاویدالاثر استان هنوز به وطن بازنگشته است.

خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تجلیل ازشهدا، اسرا و مفقودان را تجلیل ارزش‌ها برشمرد و گفت : این عزیزان در طول دوران دفاع مقدس حامی نظام بوده و اجازه ندادند دشمنان به خاک وطن تجاوز کنند و تکریم و بزرگداشت آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

 شهیدی تاکید کرد: باید نسل جوان و آیندگان را در جریان جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی آزادگان و جانبازان بگذاریم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با جان و مالشان در برابر دشمن بعثی ایستادگی کرده و تاریخ ایستادگی آن‌ها در برابر دشمنان را از یاد نخواهد برد.

وی اضافه کرد: مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند، به نحوی که هم مدافع حریم کشور بودند و هم میزبان رزمندگانی که از سایر نقاط کشور به مقابله دشمن بعثی می‌آمدند.

شهیدی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس ۹۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند، گفت: استان کرمانشاه ۱۴۵ شهید جاویدالاثر دارد که تاکنون هیچ اثری از آن‌ها پیدا نشده و خانواده‌هایشان کماکان چشم‌به‌راه این عزیزان هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه ۱۰۵۱ شهید زن دارد و این یعنی همه مردم استان در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

شهیدی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۷۶۹ آزاده دارد، گفت: این استان ۲۶ آزاده غریب دارد که این آزاده‌های غریب در طول دوران اسارت به شهادت رسیده و در همان محل شهادت به خاک سپرده شده‌اند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.