سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت آمادگی جسمانی در بین ۵ هیئت برتر کرمان

سرپرست پیشین هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان از شناخته شدن این هیئت در بین پنج هیئت برتر کرمان خبر داد.

کامبیز صنعتی سرپرست پیشین هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان در نشست مجمع انتخاباتی هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان گفت: این هیئت هیچ ساختار سازمانی و حتی دفتری برای کار نداشت؛ لذا یک دفتر در مرکز شهر آماده سازی کردیم و از دی ماه پارسال تاکنون ۲۴ دوره آموزشی موفق گذاشتیم و در بین پنج هیئت برتر استان کرمان شناخته شدیم.

او افزود: بانوان نزدیک به ۸۰ درصد ورزشکاران هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان را تشکیل می‌دهند و معتقدم حق بانوان به صورت مطلوب در این عرصه ادا نشده است.

صنعتی تصریح کرد: طی ۶ ماه فعالیت به عنوان سرپرست هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان نتوانستم به عنوان مرد از حق بانوان دفاع کنم و با نگاه مبتنی بر احترام به حقوق بانوان تلاش کردم که این ورزش را در شهرستان‌ها گسترش دهم.

او عنوان کرد: همچنین تلاش کردیم با همکاری هیئت آمادگی جسمانی و دانشگاه، سطح علمی این هیئت را بالا ببریم و باوجود گذشت کمتر از یکسال، ایمان دارم که می‌توانیم سهمی در پیشرفت این رشته ورزشی کشور داشته باشیم.

کامبیز صنعتی از این دوره انتخابات مجمع انصراف داد و کیانا صنعتی با ۲۶ رای از ۲۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت آمادگی جسمانی استان کرمان انتخاب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.