سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف  مواد مخدر و شکلات‌های خارجی قاچاق در قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه هفتم مرداد ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این شهرستان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را مورد بازرسی قراردادند.

وی افزود: پس از بازرسی خودرو توسط ماموران،   یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف، و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۱۰۰ هزارعدد شکلات خارجی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس در عوارضی "قزوین-زنجان" خبرداد.

کشف ۱۰۰ هزار عدد شکلات خارجی

 سرهنگ مهدی حاجیان راد گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۱۰۰ هزار عدد شکلات خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف شیشه ازیک واحد مسکونی در محمدیه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدراستان  اظهار داشت:در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش موادمخدر توسط سوداگران مرگ دریک واحدمسکونی در شهر"محمدیه" شهرستان البرز، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کارماموران قرار گرفت.

سرهنگ فرهادعلی بیگی  افزود: پس از هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان و شهرستان البرز به محل مورد نظر اعزام ودر بازرسی از آن، ۴۹۵ گرم موادمخدر ازنوع شیشه، تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف، و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدراستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.