سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید بیش از ۴ میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی 

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه شهید رجایی گفت: بیش از ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در چهار ماهه امسال تولید و به شبکه سراسری ارسال شد. 

ابوالفضل موتاب‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه شهید رجایی گفت: در چهار ماهه اول امسال، ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۴۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی خالص از سوی واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است. 

موتاب‌ها تصریح کرد: از این میزان انرژی، دو میلیارد و ۳۳۲ میلیون و ۲۴۹ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحد‌های ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار و همچنین یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۷۹۱ هزار کیلووات ساعت انرژی از سوی واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی، تولید شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی گفت: این میزان انرژی تولیدی در واحد‌های سیزده گانه، با رشد ۳/۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید شده است. 

نیروگاه شهیدرجایی قزوین با چهار واحد بخاری هر یک به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات، ۶ واحدگازی هر یک به ظرفیت ۱۲۳/۴ و سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت ۱۰۰/۶ مگاوات جمعا به ظرفیت ۲۰۴۲ مگاوات، نقش مهمی در حفظ و پایداری شبکه سراسری در پیک تابستان ۱۴۰۲ دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.