سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۰ روستای همدان از آب سالم و پایدار بهره مند می‌شوند

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طرح آبرسانی ۱۶۰ روستا تا هفته دولت سال آینده بهره برداری می شود.

سرهنگ پاسدار علی قراباغی گفت: برای آبرسانی به این تعداد روستا ۵ هزار و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون یک هزار و ۹۲۰ میلیارد معادل ۳۷ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شده است.

او گفت: این طرح هم اینک با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که از نظر زمانبندی، جلوتر از زمان پیش بینی شده این طرح در حال اجرا است که امید می‌رود تا شهریور ۱۴۰۳ بهره برداری شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طرح آبرسانی به این تعداد روستا تا هفته دولت سال آینده بهره برداری می‌شود.

سرهنگ قراباغی درباره وضعیت کنونی ۱۶۰ روستای هدف آبرسانی گفت: آب برخی از این روستا‌ها به صورت مقطعی، اما مکرر قطع شده، شبکه آبرسانی یکسری از این روستا‌ها فرسوده بوده و آب آن هدر می‌رود و به برخی از روستا‌ها هم به علت نداشتن آب، با تانکر آبرسانی انجام می‌شود.

او گفت: هدف از اجرای این طرح، پایدار سازی شبکه آبرسانی و هدایت آب سالم و بهداشتی به مناطق محروم و روستا‌ها است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تفاهم نامه آبرسانی به ۲۰۰ روستای دیگر به زودی منعقد شده تا بتوان این روستا‌ها را نیز از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند کرد.

سرهنگ پاسدار قراباغی گفت: این تفاهم نامه به امضای مسئولان استانی رسیده و با تایید وزارت نیرو، کار آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.