سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس / حاشیه جاده توقف نکنید

رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت محلی و نقطه‌ای در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق از مسافران خواست حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.

سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز گفت: باتوجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی بویژه جاده کرج- چالوس متصور است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران باتوجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه‌ها بویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

در حاشیه جاده توقف نکنید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تغییر‌های شرایط جوی در استان، مسافران از هرگونه طبیعت گردی در کوهستان‌ها پرهیز کنند.

" محمد باقر خلفی" اظهار کرد: همچنین با توجه به شرایط زرد هواشناسی، مسافران از هرگونه اتراق در حاشیه رودخانه‌های این استان خودداری کنند.

خلفی گفت: اکنون تیم‌های امدادی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کوهستانی به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده‌ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.