سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر برای دریافت زمین در قانون جوانی جمعیت

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در استان برای دریافت زمین در قانون جوانی جمعیت خبر داد.

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به واگذاری حدود هزار و ۶۱۶ قطعه زمین در خراسان جنوبی به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای فرزند سوم گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرعه کشی قطعات زمین به صورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) در ۱۰ شهر استان انجام شده است.

او افزود: واگذاری زمین متناسب با تأمین زمین و انجام مراحل قانونی انجام می‌شود.

مودی با بیان اینکه ۷ هزار و ۳۹۰ نفر تاکنون در سامانه اعطای این زمین‌ها ثبت نام کرده اند که برای ۳ هزار و ۵۶۴ نفر  پرونده تشکیل شده است بیان کرد: تاکنون در طبس ۵۷ قطعه، فردوس ۱۱۰ قطعه، بشرویه ۱۷۲ قطعه، نهبندان ۲۸۰ قطعه، سربیشه ۳۵۰ قطعه، درمیان ۱۰۱ قطعه، قاینات ۱۲۱ قطعه، زیرکوه ۷۷ قطعه، خوسف ۱۲۷ قطعه و سرایان ۱۱۸ قطعه تخصیص و واگذار شده است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تأمین زمین برای شهر بیرجند نیز در دست پیگیری است و به محض تأمین زمین قرعه کشی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام از خانوار‌های واجد شرایط در استان فعال است، گفت: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس: Saman.mrud:ir در قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.