سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان حائز اهمیت است

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری جشنواره‌های کشاورزی مانند جشنواره انار و بادام به معرفی این محصولات کمک بزرگی می‌کند.

حسین برزگر رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان حائز اهمیت است، برگزاری جشنواره‌های کشاورزی مانند جشنواره انار، بادام و ... به معرفی این محصولات کمک بزرگی می‌کند.

وی افزود: پارسال جشنواره شکرگذاری چند محصول کشاورزی در استان برگزار شد، باید این جشنواره‌ها به صورت مردمی برگزار شود تا تاثیرگذار باشد.  

اصغر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم اظهار کرد: برندسازی، برگرفته از مولفه‌های مختلفی است و برای برند سازی باید اصولی مدنظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به تاثیر کیفیت و شناسایی هویت در برندسازی محصول، گفت: قیمت‌گذاری محصولات بر اساس کیفیت آن‌ها صورت می‌گیرد، امروزه ۱۵ درصد بادام کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود و بسیاری از زمین‌های اراضی ملی و منابع طبیعی به این امر اختصاص یافته است، بنابراین پیشنهاد می‌شود در ابتدا نقاط ضعف در استان شناسایی شود.  

تسریع در راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام، ارائه آخرین وضعیت تولید بادام چهارمحال و بختیاری، حفظ آمار تولیدات کشاورزی در استان، هویت‌بخشی به محصول بادام، کیفیت‌بخشی به محصول بادام و شناساندن ارزش بادام در کشور و جهان برای حفظ بازار رقابتی، تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش بادام از جمله موضوعات مطرح شده توسط اعضا در این جلسه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.