سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

اتحادیه اروپا امروز تحریم‌های جدیدی را علیه چند فرد و نهاد روسی اعلام کرد.

اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه روسیه را به دلیل درگیری در اوکراین گسترش داد و هفت شخص و پنج نهاد از روسیه را به لیست سیاه اضافه کرد. روزنامه رسمی اتحادیه اروپا مقررات مربوطه را روز جمعه منتشر کرد.

به گزارش تاس، در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: با توجه به وخامت اوضاع، شورا بر این باور است که هفت شخص و پنج نهاد مسئول اقداماتی که تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین را تضعیف یا تهدید می‌کنند، باید به فهرست افراد و نهاد‌های مشمول اقدامات محدودکننده اضافه شوند.

فهرست سیاه شامل مؤسسه دیاسپورای روسیه، ANO Dialogue، آژانس اطلاعات Inforos، آژانس طراحی اجتماعی، شرکت فناوری ملی Structura و همچنین بنیانگذاران و مدیران آن‌هاست. اتحادیه اروپا همچنین تحریم‌هایی را علیه سرگئی پانتلیف و دنیس تیورین افسران ادعایی GRU اعمال کرد.

به ادعای شورای اتحادیه اروپا، همه افراد و سازمان‌های در لیست سیاه «در کمپین اطلاعات نادرست دیجیتالی تحت رهبری روسیه «RRN» با هدف دستکاری اطلاعات و اشتراک‌گذاری اطلاعات نادرست در حمایت از جنگ روسیه در اوکراین شرکت دارند.

بر اساس این سند، "این کمپین، که در آن نهاد‌های دولتی یا ارگان‌های وابسته به دولت روسیه شرکت کرده اند، به صفحات اینترنتی جعلی که هویت رسانه‌های ملی و وب سایت‌های دولتی و همچنین حساب‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی را غصب می‌کنند، متکی است. "

همه افراد در لیست سیاه از ورود به اتحادیه اروپا منع شده و دارایی‌های آنها مسدود خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
پوتین ، منفورترین رئیس جمهور جهان است .
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
دیر یا زود زمان محاکمه پوتین فرا میرسد
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
روسیه هیچ جایگاه و اعتباری در بین مردم ایران ندارد .
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
اتحاد ایران و روسیه و کره شمالی باید شکسته شود