سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش حسینی با پدیده‌های فصل جدید

سرمربی آلومینیوم از جوانان زیادی در ترکیب تیمش در دیدار‌های دوستانه بهره برد.

شاگردان سیدمجتبی حسینی در حالی نخستین بازی فصل جدید را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کنند که تا کنون پنج دیدار تدارکاتی و تمرینات فشرده و منظمی برگزار کرده‌اند تا بهترین شرایط را برای حضور در مسابقات داشته باشند و دیروز هم عملکرد خوبی در بازی با فولاد خوزستان ارائه دادند.

آلومینیوم اراک با وجود اینکه در دو دیدار تدارکاتی اخیرش مقابل استقلال و فولاد خوزستان به تساوی رسیده، اما نمایش هجومی‌تری نسبت به حریفان خود داشته و تیرک دروازه آن‌ها را به لرزه درآورده و اگر کمی خوش‌شانس بود به برتری هم دست پیدا می‌کرد، اما با این وجود سیدمجتبی حسینی در همه مسابقات دوستانه فرصت زیادی به جوانان داده است.

مجتبی حسینی که تبحر خاصی در استفاده از جوانان و معرفی آن‌ها به سطح اول فوتبال ایران و تیم ملی دارد و این را در باشگاه‌های سابق خود ازجمله پیکان نشان داده، در دیدار‌های تدارکاتی برخی جوانان گمنام را حتی به‌عنوان یار ثابت استفاده کرده و بعید نیست در شروع لیگ برتر این بازیکنان را مورد استفاده قرار بدهد.

حسینی علاوه بر جذب مهره‌های جوان مثل محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، محمد خلیفه، ابوالفضل قنبری و...، نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه آلومینیوم داشته و در دیدار‌های تدارکاتی اخیرشان از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرده که مطمئنا می‌توانند تبدیل به پدیده‌های فصل جدید لیگ برتر شوند و برای خود اسم و رسم پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.