سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

مکتب عاشورا ضامن دینداری مومنان است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مکتب عاشورا در طول تاریخ همواره موجب دینداری و تضمین کننده بهشت برای مومنان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز ظهر تاسوعای حسینی که در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: عاشورای حضرت اباعبدالله حسین (ع) یک ابتدا و یک انتها دارد که ابتدا آن سال ۶۱ هجری و انتهای آن نامشخص است و انشالله منتهی به ظهور حضرت موعود صاحب الزمان (عج) شود.

وی افزود: راه امام حسین (ع) راه کمال انسانیت است و مانند یک رود جریان دارد تا زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان باشد؛ امروزه ما در مرحله نزدیک ظهور قرار داریم و قرائن می‌گویند که ما اکنون در حال تمرین برای پذیرفتن حجت خدا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: امروز ما در عصر غیبت در جامعه اسلامی و تحت ولایت نائب امام عصر (عج) در حال تمرین هستیم تا در سیر به سمت ظهور و در برابر حجت خدا مؤمن و مهربان باشیم و آنچه حضرت می‌فرمایند بدون، چون و چرا لبیک بگوییم.


بیشتر بخوانید

مبارزه با فاسد و ظالم هدف اصلی قیام امام حسین(ع)


وی گفت: عزاداری شما برای اباعبدالله الحسین راه گشودن به این مسیر است و سینه‌زنی و اشک ریختن وسیله‌ای برای رسیدن به واقعه و حادثه کربلا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: در این حادثه ظالم و مظلوم در برابر هم قرار گرفتند و نباید مساله اصلی که راه عاشوراست را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: سبک فکری، مرام و سبک زندگی ما باید برگرفته از دستگاه امام حسین (ع) باشد که برای بشریت بهشت می‌آفریند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: مکتب عاشورا در طول تاریخ موجب دینداری و تضمین بهشت برای بشریت شده است و لذا مشاهده می‌کنیم که مردم مؤمن در این ایام در تکاپو هستند و خرج می‌کنند و همواره تلاش دارند و هر کاری می‌توانند می‌کنند تا شتاب رود بیشتر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.