سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر خدمت‌رسانی به عزاداران سیدالشهدا (ع)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئتها، موکب‌ها و مسئولان مربوطه برای خدمت‌رسانی به عزاداران سیدالشهدا (ع) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:  از طرف رسانه‌های معاند و دشمنان خیلی تلاش شد تا ماه محرم کم رنگ برگزار شود، ولی به شکرانه الهی، حضور مردم خیلی عالی و تأثیرگذار بوده و برنامه‌های صورت گرفته بهتر و متنوع‌تر از سال‌های پیش در حال اجراست.

محمدعلی احمدی افزود: قبل از ماه محرم جریان ضد انقلاب تبلیغات زیاد و گسترده‌ای، چون هتک حرمت به قرآن، اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی ایران علیه این ماه انجام داد، اما برعکس امسال عزاداری بر سیدالشهدا و اهل‌بیت آن حضرت خیلی پرشور و با عظمت در حال برگزاری است و این به برکت انقلاب اسلامی و قیام امام حسین است.

او گفت:  حرکت عظیم دسته‌های عزاداری در شهر نشان انقلابی‌بودن همشهریان عزیز اصفهانی است و این موضوع را باید رسانه‌های اصفهان پوشش بدهند.

احمدی با بیان اینکه در انتشار تصاویر و شعار‌ها باید برنامه‌ریزی شده عمل کرد و باید مشخص باشد جمهوریت ما از اسلامیت ما جدا شدنی نیست، تاکید کرد: هماهنگی لازم برای اقامه نماز جماعت شام عاشورا و امکاناتی که در آن ساعات باید در اختیار مردم قرار بگیرد، سریعاً و به نحو احسنت صورت گیرد.

منبع: ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.