سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان با خانواده شهدای حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان دیدار کرد

فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در منزل سرباز شهید اهل سنت مبین رشیدی و علیرضا کیخا از شهدای حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان با خانواده این شهدای گرانقدر دیدار کرد.

 سردار احمدرضا رادان در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان کلانتری ۱۶ کوی شهدای زاهدان و قرائت فاتحه با خانواده این شهیدان در زاهدان دیدار و از آنان دلجویی کرد و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی افزود: بنا به توصیفی که یکی از همرزمان از شهید کیخا داشت متوجه خصوصیات برجسته بسیاری در این شهید عزیز شدیم که بسیار فعال، خداجو و مسجدی بود و هم اکنون جای خالیش هم برای ما و هم خانواده اش جای دلتنگی دارد.

فرمانده فراجا بیان کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا و خانواده آنها نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم آنان باشند، زیرا انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی خطاب به والدین این شهدا گفت: این شهیدان وظیفه فرزندی را در حق والدین ادا کرد و به همین سبب بود که در آئین تشییع دیدیم مردم چه حضوری داشتند چون وی با خدا معامله کرد و وظیفه ما در قبال این شهیدان این است که اگر بخواهیم شفاعتشان نصیبمان شود باید در مقابل جان و خون شهدا تلاش و طلب شفاعت کنیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه خداوند منان با انتخاب شهیدان به والدین و خانواده آنان مدال افتخار پدر،مادر، همسر و فرزند شهید عطا کرده است بیان کرد: مسیر این شهدا راه امام حسین علیه السلام و راه حضرت زینب (س) است و اگر این راه را برویم مستوجب شفاعت شهدا هستیم.

گفتنی است شهیدان"علیرضا کیخا" و وظیفه"مبین رشیدی" هفدهم تیرماه ۱۴۰۲در حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان در درگیری با اشرار کوردل به خیل شهدای عرصه نظم و امنیت پیوستند.

برچسب ها: تروریستی ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
باید انتقام این َشهیدان گرفته شود به هر بهایی
رضا
۲۰:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
روحش شاد .،درود و سپاس و تشکر قدردانی از سردار رادان که برای دلجوی ازاین. دو خانواده شهدا تشریف آوردند به منزلشان وباعث دلگرمی وتسلی دل بازماندگان این شهدا گردید.