سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل تیم ویژه پیشگیری از سرقت در مشهد

تیم ویژه پیشگیری از سرقت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد تشکیل شد.

احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های ویژه پیشگیری از سرقت به ویژه در هسته مرکزی شهر برای خدمات رسانی بیشتر به تشکیل تیم ویژه پیشگیری از سرقت در مشهدزائران و مجاوران رضوی تشکیل شد.

او افزود: در این ایام چند تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد برای پیشگیری از جیب بری، قاپ زنی و سرقت محتویات خودرو در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی مشهد فعالیت خود را از امروز تا پایان مراسم مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی آغاز کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در همین راستا برای خدمات رسانی بیشتر به زائران و مجاوران در این ایام یک تیم ویژه رسیدگی به امور افراد گمشده به صورت تمام وقت در پایگاه ثامن الائمه (ع) پلیس آگاهی مشهد واقع در میدان بیت المقدس مستقر شده است.

نگهبان بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۵۱۲۱۸۲۷۰۱۶ و ۰۵۱۲۱۸۲۷۰۲۰ راهنمایی و مشاوره شوند و یا مشکلات خود را در زمینه افراد گمشده مطرح و پیگیری کنند.

او تصریح کرد: همچنین با توجه به حضور گسترده مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در قالب دسته‌های عزاداری در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، فرماندهی انتظامی مشهد تمهیدات ویژه ترافیکی و امنیتی را به اجرا در می‌آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.