سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه محرم و صفر صورت گرفت؛

فعالیت ۵۵۰ آشپزخانه خراسان رضوی در طرح اطعام حسینی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: تعداد ۵۵۰ آشپزخانه در خراسان رضوی به صورت همزمان در طرح اطعام حسینی مشارکت می‌کنند.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر به قوچان گفت: همزمان ایام محرم، تعداد ۵۵۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در خراسان رضوی به صورت همزمان با کمک بسیج، گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران درحال پخت غذای گرم هستند.

او افزود: پارسال ۱۶۰ آشپزخانه در ماه محرم و صفر در خراسان رضوی اقدام به طبخ غذای گرم برای نیازمندان کردند که در حال حاضر با همکاری خیرین و نیکوکاران به ۵۵۰ آشپزخانه افزایش یافته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۶۵۰ هزار پرس غذای گرم پخت شود که تا پایان ماه صفر در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بختیاری بیان کرد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مردم نوعدوست و خیر در سطح استان‌ها اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

او تصریح کرد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع خواهند کرد.  

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۱۲* به صورت ملی و #۸۸۷۷* به صورت استانی، کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.