سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات امروز ۴ مرداد؛

نقدینگی افراد حقیقی به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۴ مرداد بازار سرمایه ۸۵ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

محمد غفوری گفت: امروز چهارشنبه (۴ مرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲۱۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و هزار و ۶۸۶ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس  با اُفت هزار و ۳۳۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۶۲ واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن با رشد ۵۱۲ واحدی روی پله ۷۱۱ هزار و ۳۰۶ واحدی قرار گرفت. در معاملات امروز ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم دست به دست شد و ارزش معاملات حدود ۴ هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان ثبت شد در نهایت ۸۵ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۵۱ درصد بازار در محدوده مثبت و ۴۹ درصد بازار یعنی در محدوده منفی به کار خود پایان دادند و یک بازار نوسانی را تجربه کردیم.

او گفت: بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی امروز به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد و بیشترین خروج نقدینگی را صنعت فلزات اساسی به خود اختصاص دادند. امروز بازار شاهد اخبار خیلی تاثیر گذاری بر روند حرکتی خود نبود نرخ دلار، قیمت‌های جهانی، اخبار بیرون از بازار  جمله موارد اثر گذار بر بازار سرمایه محسوب می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.