سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون شیوه نوین گزینش معلم در خراسان رضوی در حال اجراست

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون مراحل گزینش نیرو از طریق آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش در استان در حال انجام است.

حسینی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: هم اکنون مراحل گزینش نیرو از طریق آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش در استان در حال انجام است و کار گزینش و مصاحبه برای جذب سه هزار و ۹۲۱ معلم از میان بیش از ۱۰ هزار نفر خروجی این آزمون توسط نیرو‌های آموزش دیده در استان انجام می‌گیرد.

او افزود: ۱۹ حوزه اجرا برای انجام مصاحبه و گزینش در خراسان رضوی تعیین شده است و ۶۰ گروه ارزیاب که ۲ برابر شهرستان‌های تهران است کار را انجام می‌دهند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: هر گروه ارزیاب در روز کار رسیدگی به ۶ نفر را به صورت تخصصی انجام می‌دهند و در این رسیدگی آزمون علمی ۴۰ درصد و مصاحبه ۶۰ درصد امتیاز دارد و تمامی اقدامات و سوابق پژوهشی افراد نیز در انتخاب آنان تاثیر مثبت دارد.

حسینی بیان کرد: روند طولانی، تخصصی و هدفمند گزینش معلم از میان افراد معرفی شده با رویکرد انتخاب معلمان توانمند و متدین، محور اصلی گزینش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.