سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش «زیر بیرق امام حسین (ع)» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای پویش «زیر بیرق امام حسین (ع)» ویژه دختران و بانوان در اردبیل خبر داد.

سارا حقی گفت: با هدف گرامی داشت ماه محرم و صفر و تبیین فلسفه قیام عاشورا در بین دختران و بانوان پویش زیر بیرق امام حسین (ع) در اردبیل برگزار شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل به موضوعات این پویش اشاره کرد و می گوید: ثبت تصویر یا ویدئو آئین‌ها و آداب و رسوم و سیاه پوشان منازل، مساجد و محلات، بیان خاطرات و شرح حال از مراسم‌های اباعبدالله الحسین (ع)، نصب پرچم عزا در سردرب منازل، فضاسازی عاشورایی منازل، روضه‌های خانگی و خانوادگی، جلسات قرآن خانوادگی، قرائت زیارت عاشورا و اربعین خانوادگی، نماز جماعت خانوادگی، حضور خانوادگی در مراسم عزاداری از موضوعات پویش زیر بیرق امام حسین (ع) است.

او افزود: حجاب و عفاف زینبی در مراسم‌های عزاداری، نقاشی کودکان با موضوع محرم و صفر، خاطره گویی و دلنوشته های عاشورایی شامل مطالب و نوشته‌های با محوریت مراسم عزاداری محرم و پیاده روی اربعین، پادکست و تولیدات صوتی شامل شعرخوانی و مداحی کودکان و نوجوانان و خاطره نگاری از شهدای کربلای ایران و مدافعان حرم از دیگر موضوعات این پویش است.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و گفت: بانوان و دختران علاقمند می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم، پادکست، کلیپ، ویدئو، موشن و صوت (۱ الی ۳ دقیقه) با محوریت موضوعات مورد نظر ارسال کنند.

حقی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ شهریور ماه امسال به شماره‌های ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰ و ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸ در پیام رسان های ایتا، شاد و روبیکا ارسال کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.