سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

طرح آبرسانی و رفع تنش آبی ۴ روستای سوران در آستانه بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی و رفع تنش آبی ۴ روستای سوران در آستانه بهره‌برداری است وجمعیت بهره‌مند از این طرح ۴ هزار و ۱۰۰ نفر هستند.

 علیرضا قاسمی  از مراحل پایانی تکمیل طرح آب‌رسانی و رفع تنش آبی مجتمع ۴ روستایی «پس کوه» در شهرستان سوران خبر داد و بیان کرد: جمعیت بهره‌مند از این طرح ۴ هزار و ۱۰۰ نفر هستند.
 
وی افزود: این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و مشارکت شرکت نفت اجرا شده است.

قاسمی تصریح کرد: باتوجه‌به تداوم پدیده خشکسالی و کاهش آبدهی چاه‌های موجود در مجتمع روستایی پسکوه، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در فاصله ۸ کیلومتری و اجرای خط انتقال برق، احداث اتاقک سرچاهی و سایر تجهیزات الکتریکال و مکانیکال اجرا شده است.

 
آبرسانی به ۳۲ روستای شهرستان سوران تا پایان سال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به سایر طرح‌های آبرسانی در دست اجرای حوزه روستایی شهرستان سوران گفت: تأمین آب پایدار ۸ روستای شهرستان از سد ماشکید علیا، تکمیل مخزن ۴ هزارمترمکعبی مجتمع ۱۰۰ روستایی سوران و آبرسانی به حدود ۲۰ روستای این مجتمع و همچنین تأمین آب مجتمع آبرسانی قنداب و کتوران سایر طرح‌هایی است که از محل اعتبارات ملی و استانی در سال جاری تکمیل خواهد شد و ۱۲ هزار نفر از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

قاسمی در پایان بیان کرد: خشکسالی‌های متمادی در پهنه سیستان و بلوچستان حکایت تلخی است که تأمین آب پایدار و مطمئن را برای ساکنان با چالش جدی مواجه کرده است.

برچسب ها: آبرسانی ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.