سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پی‌سازی تابلوهای اطلاعاتی و روشنایی گذرگاه یوزپلنگ در میامی تکمیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پی‌سازی پایه‌های ویژه تابلوهای اطلاعاتی و چراغ‌های روشنایی در ۲ سوی گذرگاه گونه نادر یوزپلنگ آسیایی در شهرستان میامی تکمیل شد.

عمیدی  به ساخت پایه فونداسیون تابلوهای اطلاعاتی و پایه چراغ‌های روشنایی در محدوده گذرگاه یوزپلنگ آسیایی در محور میامی به سبزوار اشاره کرد و افزود: این پایه فونداسیون‌ها در قسمت شمالی و جنوبی محدوده گذرگاه یوزپلنگ آسیایی به منظور حفاظت از این گونه جانوری در شرق استان سمنان ساخته شد.

یک قلاده یوزپلنگ آسیایی دیگر در ششم تیر ۱۴۰۲ در حوالی منطقه موسوم به چاه قنات واقع در محور ترانزیتی میامی-سبزوار در محور اصلی تهران- مشهد، بر اثر برخورد با خودروهای عبوری دچار سانحه و تلف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ابراز کرد: ۱۶ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ بر ۳۸۳ میلیارد ریال روکش آسفالت شد. طرح ترمیم، تراش و اجرای روکش آسفالت گرم محورهای رفت و برگشت شاهرود - دامغان به طول ۱۰ کیلومتر پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه مدت قرارداد با پیمانکار در اجرای این طرح ۶ ماه بود، ابراز کرد: ۲۲۳ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شد.

عمیدی با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت جاده میامی - جاجرم‌(ری آباد) به عنوان طرحی ملی نیز به پایان رسید، اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت این محور طی قراردادی ۹ ماهه با پیمانکار انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.