سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحدی/عوامل اثر گذار بر روند حرکتی امروز ۳ مرداد بازار سرمایه چه بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است

آسایش گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳ هزار واحدی و درصد تغییرات ۰.۱۷ درصدی در تراز ۲ میلیون و هزار و ۸۹۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از هزار واحدی و درصد تغییرات ۰.۱۸ واحدی در ارتفاع ۷۱۰ هزار و ۷۹۲واحدی ایستاد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: امروز ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم دست به دست شد و ارزش معاملات حدود ۴ هزار و ۵۸۴ میلیون تومانی رقم خورد.

او گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است. امروز ۲۳۲ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز ۶۲ درصد بازار سرمایه یعنی ۴۴۰ نماد منفی و ۳۸ درصد بازار مثبت به کار خود پایان دادند.

او می‌گوید: اخباری که در خصوص لغو مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها مطرح می‌شود، خبر‌های مربوط به نماد‌های خودرویی ها، نرخ‌های جهانی، روندحرکت  نرخ دلار، شرایط تکنیکالی از جمله موارد اثر گذار بر روند حرکتی امروز بازار سرمایه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
۳ عامل موثر در روند این بازار دستوری ؟
۱ _ دولت
۲ _ سازمان بورس ( زیر مجموعه دولت )
۳ _ وزارت اقتصاد ( زیر مجموعه دولت )
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
توی بورس دار و ندار مردمو بالا کشیدن