سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف مواد اولیه آرایشی وبهداشتی قاچاق در اشتهارد 

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد. 

سردار حمید هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحد‌های شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت خبر باهماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.


او با بیان این که کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک مثبته گمرکی دپو شده بود، افزود: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


 این مقام ارشد انتظامی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد، افزود: کالا‌های مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.


فرمانده انتظامی البرز با بیان این که پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان قاچاق و مخلان اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآورشد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.