سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای آذربایجان غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای این استان از امروز با افزایش ابر در منطقه کاهش نسبی ۲ تا سه درجه‌ای دارد.

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها و با توجه به فعالیت موج بارشی در نواحی شمالی و مرکزی استان شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری باران توام با رعد و برق تا پایان وقت امروز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: شدت بارش‌ها در نیمه شمالی استان پیش بینی شده و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق و شهر‌های شمالی دور از انتظار نیست.

صابری ادامه داد: دامنه فعالیت موج بارشی تقویت می‌شود، هشدار سطح نارنجی نیز از امروز برای نواحی شمالی استان صادر شده است.

به گفته رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، شهروندان و کوهنوردان لازم است از تردد در نقاط مرتفع کوهستانی و اتراق در مسیر مسیل‌ها خودداری کنند.

صابری اضافه کرد: با توجه به بارش‌های رگباری، وقوع رعد و برق، سیل و وزش باد‌های موقت از عشایر، گله‌داران، چوپانان و مردم محلی نیز درخواست می‌شود تا حد ممکن از تردد در کوهپایه‌ها خودداری کنند.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی با آب و هوای سرد زمستانی است که بارش‌های رگباری حتی در تابستان هم در بسیاری از نقاط آن وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.