سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به راهداری چهارمحال و بختیاری

از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده در سفر رییس‌جمهور برای تکمیل راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری تاکنون ۷۹۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رییس‌جمهور مصوب شد تا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های روستایی استان از محل اعتبارات روستایی و معادل آن از محل اعتبارات استان طی سال‌های ۱۴٠۱ تا ۱۴۰۲ تخصیص داده شود که تا امروز ۷۹۰ میلیارد ریال از این اعتبارات محقق شده است.

روح‌الله غلامی افزود: بهسازی روکش آسفالت، ایمن‌سازی جاده‌های آنتنی، بهسازی و اصلاح محور‌های مواصلاتی شهرستان‌ها، بهسازی و ایمن‌سازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی را از جمله ۵٠ پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری در استان است.

غلامی ادامه داد: بیشتر پروژه‌های اعتبار گرفته فعال بودند که برای تکمیل آن‌ها از اعتبارات سفر رییس‌جمهور استفاده شد و ما بقی پروژه‌ها از فصل کاری سال قبل آغاز به کار کردند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین عملیات‌ها به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ پروژه مربوط به شهرستان‌های لردگان و کوهرنگ و کمترین عملیات با ۲ پروژه مربوط به شهرستان کیار است.

غلامی بیان داشت: در حال حاضر پروژه‌های شهرستان شهرکرد ۹۰ درصد، پروژه‌های شهرستان لردگان ۹۵ درصد، پروژه‌های شهرستان بن ۸۰ درصد، پروژه‌های شهرستان بروجن، سامان و خانمیرزا ۵۰ درصد، پروژه‌های شهرستان فارسان۹۵ درصد، پروژه‌های شهرستان کوهرنگ ۸۰ درصد، پروژه‌های شهرستان کیار ۴۰ درصد و پروژه‌های شهرستان اردل ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: امید است مابقی اعتبارات تا پایان سال تخصیص داده شود تا زودتر شاهده بهره‌برداری پروژه‌ها باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.