سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار حادثه عاشورا در صورت نداشتن بصیرت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت:اگر بصیرت دینی و سیاسی نداشته باشیم و یا در مقابل دشمن به موقع احساس تکلیف نکنیم تاریخ کربلا و عاشورا تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام سرایی در مراسم سوگواره عاشوراییان که با حضور قشر‌های مختلف مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی در آذرشهر برگزار شد تصریح کرد: اگر بصیرت دینی و سیاسی نداشته باشیم و یا در مقابل دشمن به موقع احساس تکلیف نکنیم تاریخ کربلا و عاشورا تکرار خواهد شد.

وی گفت: بزرگترین درس عاشورا آزادگی است و شیعه با تاسی از نهضت عاشورا هیچگاه تن به ذلت نمی‌دهد چراکه مکتب شهادت بزرگترین راهگشا در برابر کید زورگویان و دشمنان دین است.

حجت الاسلام سرایی افزود: با وجود گذشت قرن‌ها قیام امام حسین (علیه السلام) و نهضت عاشورا به گفتمان دینی تبدیل شده و این موضوع نشان از حقانیت نهضت عاشورا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: دشمن باور‌های دینی و اعتقادی ما را نشانه گرفته و با تحریف نهضت عاشورا و دین ستیزی در تلاش است مردم را از اعتقادات دینی و اسلام دور کند.

وی تربیت انقلابی را ضرورت جامعه کنونی عنوان کرد و گفت: با توجه به هجمه‌های دشمن همه دستگاه‌های متولی در خصوص تربیت نیروی انقلابی و دینی مسئولیت خطیری دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.