سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش حداکثری برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی

رییس کل دادگستری مازندران بر ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی‌های قضایی و رفع اطاله دادرسی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از شعب و دفاتر دادگا‌های عمومی و انقلاب شهرستان ساری ضمن تقدیر از زحمات همکاران قضایی، گفت: همکاران قضایی و اداری باید تلاش حداکثری در جهت کاهش رفع اطاله دادرسی و تکریم و خدمت رسانی به مراجعان داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت نوع برخورد با مراجعان، افزود: اثر تکریم ارباب رجوع و برخورد دلسوزانه و خوب قضات و کارکنان با مراجعه‌کنندگان، گاهی از صدور حکم نیز مهم‌تر است.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین در ادامه بازدید‌های میدانی از واحد‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان؛ با چند تن از مراجعین به دادگستری ساری نیز گفتگو و دستورات لازم را در خصوص موارد و موضوعات مطروحه صادر کرد.

بررسی تعدادی از پرونده‌های جریانی و مختومه و ارائه توصیه‌ها و ارشاد‌های لازم از دیگر اقدامات رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید چندساعته بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
با سلام همانطور در کاهش زمان رسیدگی پرونده اقدام گردیده کاش در مورد دقت و عدالت در رسیدگی پرونده و نحوه برخورد تعدادی از کارمندان با ارباب رجوع مورد رسیدگی قرار یگیرد