سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح مرکز نیکوکارى بهشت در بهشت زهرا (س)/ لزوم ساماندهی صدقات، خیرات و نذورات مردمی

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مرکز نیکوکاری بهشت در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمندی که توانمندی پرداخت هزینه‌های خدمات اعم از تطهیر و خاکسپاری عزیزان خود را ندارند، افتتاح شد.

جواد تاجیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مرکز نیکوکاری بهشت متعلق به سازمان بهشت زهرا (س) در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمندی که توانمندی پرداخت هزینه‌های خدمات اعم از تطهیر و خاکسپاری عزیزان خود را ندارند در مجتمع عروجیان این سازمان افتتاح شد.

 مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مرکز نیکوکاری بهشت با هدف ساماندهی صدقات، خیرات و نذورات مردمی در جهت حمایت از افراد کم برخوردار و کمک به آسیب دیدگان اجتماعی با مشارکت و مجوز کمیته امداد امام خمینی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تکافل اجتماعی در اسلام تکلیفی است که بر عهده مسلمان قرار گرفته و بنا بر این تکلیف هر فرد مسلمانی باید به مسلمانان نیازمند کمک کند، افزود: تکافل اجتماعی دارای ثمراتی همچون آبادانی، رفع فقر، طول عمر و برکت مال است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه اهتمام در انجام کار خیر و دست‌گیری از نیازمندان را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های جوانمردِ شهید ابراهیم هادی برشمرد و خاطراتی از مردم‌یاری و کمک‌رسانی این شهید به دیگران را بیان کرد.

وى افزود: مرکز نیکوکاری بهشت با اخذ مجوز از کمیته امداد امام خمینی (ره) و به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار مراجعه کننده به سازمان بهشت زهرا (س) و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیرامون این سازمان راه اندازی شده است. 

وی کمک به ترک اعتیاد معتادین متجاهر، حمایت از قشر آسیب پذیر شامل کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و نیازمندان مراجعه کننده به سازمان بهشت زهرا و حمایت از سالمندان و معلولین را از رسالت‌های مرکز نیکوکاری بهشت برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.