سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۷۰ درصدی نصب ۱۰۲ سامانه خورشیدی در شهر علی اکبر شهرستان هامون

مجری انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۲ سامانه خورشیدی حمایتی با پیشرفت ۷۰ درصدی در شهر علی اکبر شهرستان هامون در حال انجام است.

حسین براتی در نشست با فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان هامون اظهار داشت: حدود ۵۰ سامانه خورشیدی شهر علی اکبر از مجموع ۱۰۲ سامانه، تا هفته آینده وارد مدار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار تیم پیمانکاری در حال فعالیت در این شهر هستند و تا حدود ۲ ماه آینده مجموع هزار نیروگاه خورشیدی این منطقه بهره برداری می‌شود.

مجری انرژی های تجدید پذیر شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همزمان ۱۵۰ سامانه خورشیدی در شهرستان زهک نیز در حال احداث است گفت: پنج هزار سامانه خورشیدی در منطقه سیستان احداث خواهد شد، که در فاز اول این طرح هزار سامانه خورشیدی نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار احداث نیروگاه های خورشیدی با سرعت مناسبی در حال انجام بوده و با همکاری تمامی سازمان‌های متولی این موضوع در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان هامون در ادامه این نشست ضمن تقدیر از مدیر و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بابت اجرای صحیح پروژه احداث پنل خورشیدی در این منطقه گفت: اجرای این پروژه امید بسیاری در دل مردم شهرستان هامون ایجاد کرده است.

محمد حاجی حسینی ادامه داد: با توجه به شرایط معیشتی مردم منطقه سیستان، اجرای اینگونه پروژه ها نقش مهمی در تامین معیشت پایدار و ماندگاری مردم سیستان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی جهت تامین زیر ساخت مناسب، زنجیره وار بودن فرآیند ها، برنامه ریزی مناسب و آموزش شرایط نگهداری از این دستگاه ها مهم است.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.