سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای سیستان‌وبلوچستان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام انزجار از حمله تروریستی روز گذشته و شهادت تعدادی از پرسنل راهور استان سیستان و بلوچستان در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: انتظار می‌رود فضای استان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود.

 فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی گفت: شهادت مظلومانه چند تن از پرسنل راهور ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان را محضر ملت شریف ایران و مردم نجیب استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده‌های محترم شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

وی خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان همیشه زینت‌بخش وحدت و همدلی در تاریخ کشورمان بوده و هستند، اما تحرکات اخیر مسلحانه امنیت استان و کشور را هدف قرار داده است؛ مردم استان اعم از شیعه و سنی و علمای بزرگوار از این‌گونه حملات تروریستی به حافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود فضای استان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود؛ کار سختی هم نیست و من بار‌ها گفته‌ام با کوله‌باری از تجربه آمادگی دارم فضا را به سمت رفع کدورت و همدلی ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.