سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی در بندرعباس+عکس

گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «مهمانان کوچک امام حسین (ع)» همزمان با سراسر کشور در امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در این گردهمایی که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند.

پشتکویی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: این برنامه با هدف معرفی الگو مناسب، ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و ترویج بیشتر کودکان با فرهنگ وشخصیت های واقعه عاشورا وقیام امام حسین (ع) همزمان با کانون سراسر کشور با حضور پرشور کودکان و نوجوانان همراه با والدین همراه بود.

او گفت: نوشتن دل نوشته برای کوچکترین سرباز کربلا، مسابقه عاشورایی، مرثیه خوانی عضو نوجوان، قصه گویی ، نمایشگاه عکس عاشورایی، تکه چسبانی عاشورایی، نقاشی با موضوع کربلا و امام حسین (ع) و بلندخوانی کتاب از جمله فعالیت های انجام شده در این گردهمایی بود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: حضور پرچم آستان مقدس حرم سیدالشهدا امام حسین (ع) در بین کودکان ونوجوانان یکی از لحظات خاص و معنوی این گردهمایی بود.               

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.